قوانین مرجوعی

شرایط مرجوع کردن کالا


ما در فروشگاه موبایل آریاتل همواره تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به همکاران و مشتریان ارائه دهیم. با این حال، در صورت بروز مشکل، امکان مرجوعی کالا با شرایط زیر وجود دارد:


1. زمان اعلام مرجوعی


مشتری باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، مغایرت یا مشکل را به واحد پشتیبانی اطلاع دهد.




2. شرایط قابل قبول برای مرجوعی


ارسال کالای اشتباه نسبت به فاکتور.


وجود آسیب‌دیدگی یا ایراد فنی قابل مشاهده هنگام تحویل.


مغایرت در رنگ یا مدل ثبت‌شده با کالای ارسال‌شده.




3. شرایط غیرقابل مرجوعی


باز شدن جعبه و استفاده از کالا (به‌ویژه موبایل و لوازم جانبی).


آسیب‌دیدگی ناشی از استفاده نادرست یا نگهداری نامناسب توسط خریدار.


گذشت بیش از ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا بدون اعلام مشکل.




4. فرآیند مرجوعی


پس از هماهنگی با پشتیبانی، کالا باید در بسته‌بندی اصلی و بدون هیچ‌گونه نقص ارسال گردد.


هزینه ارسال کالای مرجوعی در موارد اشتباه یا ایراد محصول بر عهده فروشگاه بوده و در سایر موارد بر عهده مشتری است.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما